Even voorstellen


Afbeeldingsresultaat voor scott van nieuwenhoven

Hallo,

Mijn naam is Scott van Nieuwenhoven en in ben een Eco- en Wildlife student op het Helicon in Velp. Als derdejaars studenten kregen wij weer de kans om stage te gaan lopen. Deze stageperiode leek me een mooie gelegenheid om ook een keer buiten Europa stage te lopen. Zodoende ben ik via stagemarkt terecht gekomen bij de duikschool Impian Divers, die zich bevind op het eiland Koh Tao in Thailand. Naast het opleiden van duikers is deze duikschool ook bezig met een aantal projecten die gericht zijn op de natuur en het milieu. Zo zijn ze bijvoorbeeld verantwoordelijk voor een stuk rif dat voor de kust ligt en  zijn ze actief bezig met het beschermen hiervan. Daarnaast zijn ze ook bezig met koraalherstel. Samen met nog een paar andere organisaties is Impian Divers ook aan het kijken hoe ze de hoeveelheid afval op het eiland en in de zee die daaromheen ligt kunnen verminderen.

Het leek mij een leuk idee om de ervaringen bij te houden via een blog. Hierin ga ik mijn best doen om wekelijkse updates te geven over het verloop van mijn stage. Iedereen die de blog wil volgen is natuurlijk van harte welkom.
      


  Afbeeldingsresultaat voor impian divers



2 opmerkingen: